(توجه)جهت تبادل لینک


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام دوستان به وب من خوش اومدین این وب یه گوشه از دنیایه منه پس تو دنیای باحال من خوش باشین. راستی به دلیل به روز بودن وب از بقیه ی صفهات هم دیدن کنید.

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بیا2یک وب باحال*** و آدرس kinggoodlove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. لینک ها پس از تایید من به نمایش در میآید







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 44
:: کل نظرات : 273

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

ترول.عکس.مطلب.شعر.داستان کوتاه.تصاویر عاشقانه با متون زیبا.همه چی دونی.نرم افزار

(توجه)جهت تبادل لینک
دو شنبه 22 دی 1392 ساعت 23:55 | بازدید : 2882 | نوشته ‌شده به دست علی | ( نظرات )

 

 

 

سلام دوستان اگه کسی میخواست تبادل لینک کنه لینکم کنه بعد تو نظر لینکشو بزاره اگه از سایتش خوشم بیاد لینک میکنم.

فقط حتما اول لینکم کنین چون سر بزنم لینکم نباشه لینک نمیکنم.

از تبادل لینکم میتونین لینکتونو بزارین تا من تاید کنم.

من هر هفته 2 تا 3 بار آپ میکنم پس لینک گذاشتین منتظر باشین.مطمئن باشین اگه سایتتون خوب باشه لینک میشین.

 




|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
زهرا در تاریخ : 1393/11/27/1 - - گفته است :
سلااااااام

بااجازت کپی کردم مطلبتو

به منم سربزن

منتظرتم عزیزم
پاسخ: slm link nazashtin.

<-CommentGAvator->
sarina در تاریخ : 1393/6/20/4 - - گفته است :
وب خوبی داری ایووووووووووول
راستی من لینکت کردما
تو هم ما رو یادت نرها....

<-CommentGAvator->
hellen در تاریخ : 1393/4/15/7 - - گفته است :
خییییییییییییییییییییییییییییی ییییییییییلی خوب بود

<-CommentGAvator->
hellen در تاریخ : 1393/4/15/7 - - گفته است :
متنات خییییییییییییییییییییلی باحالن
پاسخ:nazre lotfe shomast. :)

<-CommentGAvator->
افسون در تاریخ : 1393/1/15/5 - - گفته است :
سلام وبت خوبه به وب منم یه سری بزن
haykelasha.blogfa.com

<-CommentGAvator->
شبنم در تاریخ : 1393/1/4/1 - - گفته است :
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*............

<-CommentGAvator->
زهرا در تاریخ : 1392/12/27/2 - - گفته است :
چقد سخت میگیرید بابا... لینکتون کردم...فقط ی چیز من تازه کارم کارمو راه بنداز میسیمنتظرمااااااا
پاسخ:link shodi. mc sar zadi.

<-CommentGAvator->
sara در تاریخ : 1392/12/21/3 - - گفته است :
ای جـــــانم ... چقدر تاقچه بالا میزاریا ... پاشو بیا وبم ... لینکی بابا ...

<-CommentGAvator->
مریم در تاریخ : 1392/12/19/1 - - گفته است :
سلام وب خوبی داری
به منم سر ربزن
www.daryayebikaran.blogfa.com

<-CommentGAvator->
محدثه در تاریخ : 1392/12/16/5 - - گفته است :

.
به استادم ميگم استاد ما نسل سوخته ايم بخدا …
گفت نسل سوخته ماييم شما نسل پدر سوخته ايد …
هيچي ديگه تا حالا اينقدر توي زندگيم قانع نشده بودم !
.....
بهم سر بزن منتظرتمااااااا
رااااااااااااااستی بااجازه لینکت کردم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: